FAQ

Moje konto, moje hasło i moje dane personalne

Moje zamówienie

Kod promocyjny

Moje metody płatności

Potwierdzenie zamówienia

Dostawa

Zwrot towaru

Tabela rozmiarów

Partnerzy

Pozostałe pytania

Moje konto, moje hasło i moje dane personalne

Moje hasło nie działa

Upewnij się, że wpisałeś Twój login i hasło poprawnie. Jeśli Twoje hasło nie działa, przejdź do strony logowania, wprowadź Twój login lub e-mail pod “ZAPOMNIAŁEM HASŁA”. Nowe hasło zostanie wysłane na Twój adres e-mailowy automatycznie.

Zapomniałem hasła

Przejdź do strony logowania, wprowadź Twój login lub e-mail pod “ZAPOMNIAŁEM HASŁA”. Nowe hasło zostanie wysłane na Twój adres e-mailowy automatycznie.

Jak mogę zmienić moje dane personalne lub hasło?

Przy pomocy Twojego loginu i hasła zaloguj się do "TWOJE KONTO", aby mieć możliwość dokonania zmiany Twoich danych.

Co powinienem zrobić, jeśli nie chcę więcej otrzymywać newslettera?

Subskrypcję newslettera możesz anulować w dowolnym momencie poprzez kliknięcie linku znajdującego się na dole strony korespondencji e-mailowej przychodzącej od nas. Możesz również dokonać tego poprzez „edycję Twoich danych” w sekcji „Twoje konto”.

W jaki sposób używane są moje dane personalne?

Wszystkie informacje zawarte na Twoim koncie w Bananaz używane są jedynie w ramach realizacji transakcji ze sklepem internetowym Bananaz oraz firmą Traffica realizującą wysyłkę zamówionych produktów. Twoje dane osobowe są przechowywane i przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych.

Moje zamówienie

Chciałbym anulować moje zamówienie

Jeśli chciałbyś anulować zamówienie, poinformuj nas o tym jak szybko jest to tylko możliwe i zanim zamówienie to zostanie przekazane do realizacji i wysłane.

Jak szybko moje zamówienie zostanie wysłane?

Twoje zamówienie zostanie wysłane w terminie 1 – 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia i pojawienia się wpłaty na naszym koncie.

Kod promocyjny

Jak mogę użyć mojego kodu promocyjnego?

Przede wszystkim upewnij się, że data ważności kodu jest w dalszym ciągu aktualna. Kod można wykorzystać tylko jednokrotnie przez jedną osobę. Wartość kodu jest nierefundowalna. Kody można stosować jedynie pojedynczo. Oznacza to, że kody nie łączą się z innymi promocjami i nie dotyczą artykułów znajdujących się na wyprzedaży. Żeby skorzystać z kodu promocyjnego wprowadź go na stronie Twojego koszyka w podsumowaniu jego zawartości. Jego wartość zostanie automatycznie odjęta od całkowitej kwoty do zapłacenia.

Kody promocyjne można otrzymać poprzez oferty specjalne, o których informujemy w naszych newsleterach i na naszej stronie na FACEBOOK-u lub jako podziękowanie za Twoją lojalność.

Moje metody płatności

Jakie metody płatności dostępne są w naszym sklepie internetowym?

Płatności możesz dokonać poprzez bezpieczną płatność on-line kartą kredytową, przelewem elektronicznym lub Masterpass za pośrednictwem serwisu PayU, lub też poprzez bezpośredni przelew na nasz rachunek bankowy.

Poniżej nasze numery kont bankowych

Beneficjent          : INSPIRACJE
Nazwa banku       : mBank
SWIFT / BIC        : BREXPLPWMBK
Nr rachunku dla płatności w PLN  : PL 37 1140 2004 0000 3102 6761 8380
Nr rachunku dla płatności w Euro : PL 43 1140 2004 0000 3912 0121 7660

Czy płatność on-line jest bezpieczna?

Polecamy tę formę płatności ponieważ jest najprostsza, najszybsza i całkowicie bezpieczna. Płatności on-line dokonywane są za pośrednictwem serwisu PayU, który gwarantuje usługi najwyższej jakości.

Płatność przelewem: jak to działa?

Dane potrzebne do przelewu bankowego:

Beneficjent          : INSPIRACJE
Nazwa banku       : mBank
SWIFT / BIC        : BREXPLPWMBK
Nr rachunku dla płatności w PLN  : PL 37 1140 2004 0000 3102 6761 8380
Nr rachunku dla płatności w Euro : PL 43 1140 2004 0000 3912 0121 7660

W polu “tytułem” koniecznie wpisz numer zamówienia.
Zamówienie zostanie przekazane do realizacji jak tylko wpłata zostanie odnotowana na naszym koncie bankowym.

Potwierdzenie zamówienia

Nie otrzymałem potwierdzenia mojego zamówienia

Przyczyną mógł być błąd w adresie emaliowym. Upewnij się, że możesz zalogować się na „Twoje konto". Jeśli nie udaje Ci się zalogować i nie otrzymałeś potwierdzenia od Bananaz, proponujemy skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy celem wyjaśnienia problemu i potwierdzenia zamówienia.

Chciałbym modyfikować moje zamówienie

Nie możesz zmienić wybranych produktów, jeśli zamówienie zostało opłacone i przekazane do realizacji. Jeśli nie dokonałeś jeszcze zapłaty, zrobimy co w naszej mocy, aby sprostać Twojemu życzeniu. Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

CHCIAŁBYM MODYFIKOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE

Dostawa

Dokąd Bananaz dostarcza zamówione produkty?

Dostarczamy głównie na terenie Polski. Możemy jednakże dostarczyć zamówione produkty do większości Państw Europejskich i reszty świata. Aby dowiedzieć się jakie są warunki i koszty dostawy do konkretnego Państwa, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Jaka jest forma i koszt dostawy?

Zamówiony towar dostarczamy kurierem, zgodnie z aktulanie obowiązującymi cennikami. Przesyłki o wartości PLN 300 i więcej, wysyłamy na terenie Polski gratis.

Koszt przesyłki do innych krajów uzależniony jest od wagi całkowitej zamawianych artykułów. Jeśli jesteś zainteresowany wysłaniem zamówienia na adres poza granicami Polski, skontaktuj się z nami celem dokładnego sprawdzenia kosztów przesyłki.

Czy mogę zapakować zamawiany towar na prezent?

Z przyjemnością zapakujemy zamówiony towar w eleganckie pudełko prezentowe. Maksymalne wymiary pudełka, którymi jesteśmy ograniczeni to 35x24x7cm. Dlatego też nie uda nam się zapakować do niego dużej objętościowo odzieży takiej jak kurtki czy płaszcze lub też wielu sztuk ubranek. Pudełko oszacowane jest na swobodne pomieszczenie grubszej bluzy i dodatkowej sztuki odzieży. Prosimy o pamiętanie o tym przy wyborze tej opcji. Jeśli towar, który chciałbyś zapakować nie zmieści się do pudełka – będziemy Cię o tym pilnie informować.

Paragon standardowo dołączany jest do każdej z przesyłek. Jeśli chciałbyś, aby go nie dołączać  do opcji prezentowej – koniecznie zaznacz to w uwagach do zamówienia.

Opcja ta jest dodatkowo płatna przez klienta. Jeśli chciałbyś z niej skorzystać prosimy, abyś zaznaczył odpowiednie pole podczas realizacji zamówienia.

Zwrot towaru

W jakim terminie mogę dokonać zwrotu towaru?

Możesz tego dokonać w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Jakich formalności muszę dokonać, aby zwrócić lub zareklamować zamówiony towar?

Prosimy abyś zapoznał się z dokładną instrukcją znajdującą się w zakładce „Regulamin” dział „Zwroty” oraz „Reklamacja i Gwarancja”.

Tabela rozmiarów

Jak mogę dokonać wyboru właściwego rozmiaru?

Polecamy abyś zapoznał się z informacjami zawartymi w zakładce “Tabela rozmiarów”.

Partnerzy

Pozostałe pytania

Jak mogę skontaktować się z pracownikami Bananaz?

Możesz skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy w zakładce “Kontakt”.

Nasz regulamin

Aby przejść do regulaminu prosimy Kliknij tutaj.

Jak mogę podzielić się swoimi propozycjami lub uwagami?

Prosimy o kontakt z działem obsługi poprzez formularz kontaktowy: Kliknij tutaj.

Prywatna wyprzedaż

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem Bananaz, możesz od nas otrzymywać zaproszenia emailowe na prywatne wyprzedaże.

  • Amiki Children
  • Angel & Rocket
  • aQademia
  • Bananaz
  • Bob & Blossom
  • Bobo Choses
  • Braveling
  • Cherry Papaya Kids
  • Chinche
  • Dellebollar
  • Djaknemala
  • Emile et Ida
  • Finger In The Nose
  • Fiona Walker England
  • Hokey Pokey
  • How to Kiss a Frog
  • Hundred Pieces
  • Jean Bourget
  • Kids On The Moon
  • Liilu
  • Little Paul & Joe
  • Louise Misha
  • Mi Pequeno Lucas
  • Mini Rodini
  • Mister Peebles
  • Monamici
  • Moumout Paris
  • Munsterkids
  • Nobonu
  • Olli Ella
  • Pani Pieska
  • Pleased to Meet
  • Pop Cutie
  • Rosie Flo
  • Rylee & Cru
  • Sew Heart Felt
  • Shampoodle
  • Soft Gallery
  • Stella Cove
  • SunChild
  • Talc
  • Tiny Cottons
  • Tobias & The Bear
  • Troizenfants
  • Troizenfants So-Teen
  • Unlabel Kids
  • Vierra Rose
  • Yellowpelota

Newsletter

Dowiedz się o nowościach i promocjach

Dołącz do nas:

Copyright © 2010-2017 BANANAZ | Created by WEBPROJEKT

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasza strona może działać lepiej.   Dowiedz się więcej
OK, rozumiem